Nu i dessa tider är det också möjligt att vi kan träffas på distans! Fyll i formuläret och tag kontakt !


En bra övning att fundera på som defiinitivt ger resultat:


Välj det positiva

Om du gör denna övning till en vana kan det positiva bli bestående

  • Se det positiva det vackra hos människor du träffar
  • Säg något positivt till dem du träffar
  • Utföra minst en vänlig handling mot andra varje dag
  • Lägga märke till minst tre saker varje dag som gör dig glad
  • Le mot en främmande människa varje dag
  • Försök att skratta åt dina misstag och fel
  • Fokusera på det du har, det du är glad för och det som fungerar
  • Fokusera även på det positiva som ditt arbete ger och hur du kan göra det ännu mer lustfyllt för dig





Om jag vill lyckas med att föra en
människa mot ett bestämt mål måste jag
först finna henne där hon är och börja just där.

Den som inte kan det lurar sig själv när
hon tror hon kan hjälpa andra.

"Sören Kierkegaard"


Intressant artikel som handlar om hur lätt vi blir distraherade och vad man kan göra åt detta: https://psyche.co/guides/to-become-indistractable-recognise-that-it-starts-within-you

NYHETER


En rapport i ämnet "att sova med tejpad mun" . Nu har jag gjort det varenda natt i ca två månaders tid. Upplever att jag är utvilad på ett helt annat sätt dagtid. Har påtagligt mera energi än före. Tycker också att nattsömnen är djupare. Tidigare har jag åtminstoen en gång per natt varit på toaletten- detta behöver jag inte längre. Jag känner mig lugnare mera stresstålig än tidigare. Det har också blivit något slags beroende- jag längtar till att få tejpa munnen. Jag tänker fortsätta med detta nu åtminstone till nästa sommar. Jag springer också x 1 per vecka med tejpad mun. Då förstås i lågt tempo.


Nu är det också möjligt att få coaching/ mental träning i hemmiljö ! Jag kommer till dig!

https://www.facebook.com/Coach-Thomas-112448087194342/


Läs också bloggen!